fredag 11 oktober 2013

Kanonen

Vi är anmälda till Kanonen i Eslöv. Vi är jag och Harrysson (the panzer batalion). Jag har åkt med Rally Harry och vunnit och nu är det upp till mig att visa att ombytta roller är ett minst lika vinnande koncept. Jag har också varit skrämd till tystnad i samma bil som Harry så vi får se om jag kan bjuda tillbaka. Håll i hatten Mats för; "Above the surface it seems quiet and calm, Deep down below the wolfpack lurks". Jag började min karriär 1999 Eslöv och även om jag inte på långa vägar definitivt tänker avsluta karriären känns det bra att avsluta en era där den den började. The Kannan skall avgöras och nu om inte förr är det dags för Ekdahl att böja sig för herrens alla tänkbara erbjudanden, för det lär blir tuffa tag.

Stort tack till Gunnars Motorsport som gör att vi kan köra i Eslöv.